✓ Gratis verzending vanaf €40
✓ Tijdelijk 2 + 1 Gratis
✓ #1 in wellness sieraden
✓ Gratis verzending vanaf €40
✓ Tijdelijk 2 + 1 Gratis
✓ #1 in wellness sieraden
Al onze bestellingen worden door de brievenbus geleverd, zodat je niet thuis hoeft te blijven om je pakketje te ontvangen.
Tarieven:
Voor 15:00 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden vanuit Nederland.
De verzendtijd binnen Nederland is 1-2 werkdagen.
Voor leveringen naar België, Duitsland en de rest van Europa is de verzendtijd 1-3 werkdagen.
Optie 1 – Snelle omruilservice (€7,95)
Voor €7,95 sturen we je dezelfde ring (zelfde kleur) in de juiste maat toe.
De originele ring mag je houden – leuk om cadeau te doen!
Deze optie is sneller en vaak net zo voordelig als retourneren.
Vul het contactformulier onderaan deze pagina in of mail ons via info@luminora.nl.
Vermeld in je bericht:
• Onderwerp: Omruilen Optie 1
• Bestelnummer: #XXXXX
• Ringnaam + gewenste maat
We reageren op werkdagen binnen 24 uur.
Optie 2 – Retourneren en omruilen
Je kunt de ring ook retourneren.
Vul het contactformulier onderaan deze pagina in of mail ons via info@luminora.nl.
Vermeld in je bericht:
• Onderwerp: Omruilen Optie 2
• Bestelnummer: #XXXXX
• Ringnaam + gewenste maat
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Zodra we de ring hebben ontvangen en verwerkt, sturen we je de juiste maat toe.
In beide gevallen heb je 30 dagen vanaf de datum dat je bestelling aankomt om een ruiling aan te vragen!
Voor 1+1 deals moeten beide artikelen samen worden geretourneerd. We kunnen geen terugbetaling of winkeltegoed bieden als slechts één van de twee artikelen wordt geretourneerd. Artikelen in de 1+1 aanbieding kunnen echter worden geruild voor een andere maat of kleur van hetzelfde product. Als u slechts één van de artikelen wilt ruilen, retourneer dan alleen het artikel dat u wilt ruilen en houd het andere.
Bij 2+1 deals vervalt de korting als één van de items wordt geretourneerd.
Om hygiënische redenen kunnen oorbellen, alleen worden geretourneerd als ze ongeopend zijn en nog in de verzegelde verpakking zitten.
Om hygiënische redenen kan de Breathe Ketting alleen worden geretourneerd als deze nog ongeopend is en in de verzegelde verpakking zit.
RETOURPERIODE: Wij hanteren een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden kan retourneren. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.
Retouren worden alleen behandeld na goedkeuring van ons klantenserviceteam. Retouren zonder ingevuld retourformulier kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Zodra uw retour is aangemeld, ontvangt u van ons het retourformulier.
Wilt u een bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op via info@luminora.nl. Vermeld hierbij uw bestelnummer, zodat we u snel verder kunnen helpen.
RETOURVERWERKINGSTIJD: Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen bij het registreren van uw retour, gaan wij hier direct mee aan de slag. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen een paar dagen is voltooid.
Wij doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Nadat wij uw retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u ontvangt bij uw retourzending kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u hiervan een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.
RETOUR FAQ
Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. Wij zullen u een update geven over wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retour al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, zullen wij contact met u opnemen en samen met u naar een oplossing zoeken.
Uw ordernummer vindt u in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vier cijfers. Als u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.
Helaas komt het soms voor dat een product tijdens verzending of productie beschadigd raakt. Uiteraard lossen wij dit graag met u op. Stuur een bericht naar info@luminora.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een oplossing te vinden.
Vergeet niet om uw retour binnen de 14 dagen te leveren voordat de retourperiode afloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervanging of een voucher. Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden.
Stuur een e-mail naar info@luminora.nl met het ordernummer om jouw retourzending te starten.
Bedankt voor het abonneren!
Deze e-mail is geregistreerd!