Verzending & Retour

Is de verzending gratis?

Ja, al onze bestellingen worden gratis verzonden.

Maak je geen zorgen over het missen van je pakketje. Bij ons worden alle bestellingen door de brievenbus geleverd!

     

    Hoelang duurt de verzending?

    Voor 16:45 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden. 

    De verzendtijd binnen Nederland is 1-2 dagen.

    Voor leveringen naar België, Duitsland en de rest van Europa is de verzendtijd 1-3 dagen.

     

    Wat als ik de verkeerde ringmaat heb gekozen?

    Optie 1: We vragen een kleine vergoeding voor een vervangende ring. €5.95,- voor de: Aura, Galaxy, Chain, Flower, Heart, Lunar & Zeus ringen en €7.95,- voor de Elevate & Cosmic ringen.

    Je kunt je ring met de verkeerde maat houden en cadeau doen aan iemand anders. Zodra de kosten zijn betaald, sturen we je ring met de juiste maat zo snel mogelijk op. De meeste van onze klanten kiezen voor deze optie, omdat de verzendkosten terug rond dezelfde prijs liggen als voor een vervangende ring. Daarnaast is de wachttijd veel korter.

    Stuur een e-mail naar: info@luminora.nl als je gebruik wilt maken van deze optie.

    Optie 2: Je kunt je ring terugsturen naar Luminora - stuur een e-mail naar info@luminora.nl voor ons retouradres.

    De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Zodra we de ring hebben ontvangen en verwerkt, sturen we je een vervangende ring!

    In beide gevallen heb je 14 dagen vanaf de datum dat je bestelling aankomt om een ruiling aan te vragen!

     

    Ons retourbeleid bij deels retourneren van kortingsacties:

    Voor 1+1 deals moeten beide artikelen samen worden geretourneerd. We kunnen geen terugbetaling of winkeltegoed bieden als slechts één van de twee artikelen wordt geretourneerd. Artikelen in de 1+1 aanbieding kunnen echter worden geruild voor een andere maat of kleur van hetzelfde product. Als u slechts één van de artikelen wilt ruilen, retourneer dan alleen het artikel dat u wilt ruilen en houd het andere.
    Bij 2+1 deals vervalt de korting als één van de items wordt geretourneerd.

    Ons retourbeleid bij oorbellen:

    Om hygiënische redenen kunnen oorbellen, alleen worden geretourneerd als ze ongeopend zijn en nog in de verzegelde verpakking zitten.

     

    Wat is het retourbeleid?

    RETOURPERIODE: Wij hanteren een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden kan retourneren. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

    RETOURVOORWAARDEN: Alle artikelen moeten in een ongedragen staat, geschikt voor wederverkoop, met de eventuele labels nog aan het artikel, aan ons worden geretourneerd. Verzendkosten zijn niet restitueerbaar.

    RETOURKOSTEN: Retourkosten zijn voor eigen rekening, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket retourneert.

    RETOURVERWERKINGSTIJD: Als u aangeeft dat u een product wilt ruilen bij het registreren van uw retour, gaan wij hier direct mee aan de slag. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat uw ruiling binnen een paar dagen is voltooid.

    Wij doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Nadat wij uw retour in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. Op uw track en trace die u ontvangt bij uw retourzending kunt u zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen. Vanaf dat moment beginnen de 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u hiervan een bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bankrekening.

    RETOUR FAQ

    • Wat kan ik doen als mijn ruilproduct niet meer beschikbaar is?

    Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. Wij zullen u een update geven over wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren. Als u uw retour al heeft aangemaakt en het product is uitverkocht, zullen wij contact met u opnemen en samen met u naar een oplossing zoeken.

    • Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour te registreren?

    Uw ordernummer vindt u in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling. Dit is een code van vier cijfers. Als u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.

    • Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?

    Helaas komt het soms voor dat een product tijdens verzending of productie beschadigd raakt. Uiteraard lossen wij dit graag met u op. Stuur een bericht naar info@luminora.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een oplossing te vinden.

    • Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

    Vergeet niet om uw retour binnen de 14 dagen te leveren voordat de retourperiode afloopt. In het onwaarschijnlijke geval dat dit niet lukt, bieden wij u de mogelijkheid om het product te ruilen voor een vervanging of een voucher. Vraag ons klantenserviceteam naar de mogelijkheden. 

    Stuur een e-mail naar info@luminora.nl met het ordernummer om jouw retourzending te starten.

    Contact