Veelgestelde Vragen

Hoe is mijn bestelling verpakt?

✓ Bij alle bestellingen krijg je een gratis luxe sieradenzakje

 

Hoeveel kost de verzending?

Al onze bestellingen worden gratis verzonden.

Maak je geen zorgen over het missen van je pakketje. Bij ons worden alle bestellingen door de brievenbus geleverd!

 

Hoelang duurt de verzending?

Voor 16:45 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden vanuit Nederland.

Binnen Nederland kun je je bestelling binnen 1-2 dagen verwachten.

Voor leveringen naar België, Duitsland en de rest van Europa is de verzendtijd 1-3 dagen.

 

Waar zijn de ringen van gemaakt?

Onze ringen zijn gemaakt van verschillende materialen, waaronder:

✓ Sterling 925 Zilver met een zilver- of goudkleurige plating
✓ Roestvrij staal | Edelstaal
✓ Titaniumstaal
✓ Hoogwaardig nikkelvrij messing (voor verstelbaarheid)
✓ Edelstenen - Cubic Zirconia

Hoe werken de ringen?


✓ Leidt de aandacht af van angstige neigingen.

✓ Veilig en gezond alternatief voor andere schadelijke gewoontes.

✓ Subtiele manier om stress en angst in elke omgeving te beheersen.

✓ Het draaien, schuiven of ronddraaien van de ring biedt afleiding van angstige gedachten en neigingen.


Hoe bereken ik mijn ringmaat?

Je kan je ringmaat eenvoudig berekenen op de volgende twee manieren:

1. Meet de omtrek van een andere ring die goed past.

2. Meet de diameter van je vinger met een stuk papier, een schaar en een liniaal.

We hebben hier een video van 40 seconden hoe je simpel je ringmaat meet.

Klik hier voor onze maatwijzer

 

Maken de ringen geluid?

We begrijpen hoe belangrijk het is om discreet te kunnen genieten van de voordelen van onze ontspanningsringen. Daarom zijn onze ringen ontworpen om zo min mogelijk geluid te maken.

Klik hier om zelf het geluid te horen in een korte video.

 

Wat als ik de verkeerde ringmaat heb gekozen?

Optie 1: We vragen een kleine vergoeding voor een vervangende ring. €5.95,- voor de: Aura, Galaxy, Chain, Flower, Heart, Lunar & Zeus ringen en €7.95,- voor de Elevate & Cosmic ringen.

Je kunt je ring met de verkeerde maat houden en opnieuw schenken. Zodra de kosten zijn betaald, sturen we je ring met de juiste maat zo snel mogelijk op. De meeste van onze klanten kiezen voor deze optie omdat er zo geen verzendkosten betaald hoeven te worden en de wachttijd veel korter is.

Stuur een e-mail naar: info@luminora.nl met jouw bestelnummer #XXXX en de gewenste ringmaat als je gebruik wilt maken van deze optie.

Optie 2: Je kunt je ring terugsturen naar Luminora - stuur een e-mail naar info@luminora.nl met jouw bestelnummer #XXXX en de gewenste ringmaat om de retourzending te starten.

De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Zodra we de ring hebben ontvangen, sturen we je een vervangende ring!

In beide gevallen heb je 14 dagen vanaf de datum dat je bestelling aankomt om een ruiling aan te vragen!

Heb je na een dag nog geen reactie? 

Bekijk dan of de mail tussen de spam is belandt.



Wat moet ik doen als er een probleem of fout is met mijn bestelling?

✓ Als er problemen zijn, neem dan contact met ons op via: info@luminora.nl
We werken dan met je samen om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Contact